1. Почніть з предмета, який дається дитині найкраще. Не відповідайте на жодне звернуте до вас запитання, поки завдання не буде зроблене до кінця. Подивіться, чи є помилки, запропонуйте дитині відшукати їх самостійно. Не висміюйте помилки своїх дітей.
2. Таблицю множення повісьте над ліжком, вчіть дитину відразу множити і ділити. Випереджайте школу: коли вчать таблицю на «2», множте на «4» та «8»; почнуть вивчати таблицю на «3» — вчіть на «6» та «9». Множення на «5» вчіть за рухом стрілки годинника — дитина навчиться і час визначати, і таблицю засвоїть. Навчайте дитину знаходити особливості та закономірності. Задачі з математики вчіть читати і уявляти як події.
3. Спочатку дитина має прочитати текст завдань самостійно, потім переказати вам прочитане. Якщо переказує неточно, читайте ще раз, так ви позбудетеся непотрібних повторів.
Обов’язково читайте з дітьми на ніч книжки вголос, роздивляйтеся ілюстрації. Якщо є уривки, які можна читати за ролями, використайте цю можливість.
4. У домашніх завданнях з мови звертайте увагу на виконання вправ. Зробіть уголос усі вправи, але ніяких поміток у підручниках не робіть — при виконанні вправи дитина ще раз все згадає.
Вийдіть із кімнати, поки вона працюватиме письмово, не стійте за спиною, не треба сердитися на свою дитину, не зліть її.
|